Veel gestelde vragen

Hoe kan ik zien of een artikel bij jullie op voorraad is?

Onze verhuurassortiment is zo uitgebreid, dat het praktisch nooit voorkomt dat het artikel dat u wilt huren, niet op voorraad is. Mocht dat onverhoopt toch een keer gebeuren, dan nemen wij na ontvangst van uw bestelling telefonisch contact met u op om te overleggen over een vervangend artikel.

Als er iets stuk gaat, moet ik dan bijbetalen?

In principe berekenen wij bij glasbreuk, verlies of beschadiging achteraf een vervangingsprijs aan u door.

Gaat een artikel tijdens de huurperiode stuk, neem dan altijd direct contact met ons op zodat wij eventueel met spoed een vervangend item kunnen leveren.

Indien niet direct contact opgenomen wordt, wordt de breuk alsnog in rekening gebracht.

Ik woon drie hoog. Kunnen jullie daar ook afleveren en ophalen?

Ja, de extra tijd die hier voor nodig is word wel op uurtarief doorberekend.

Ik heb de huurartikelen langer dan een dag nodig. Kan ik ook voor een langere periode huren? 

Ja, dat kan. Neem contact met ons op voor een op maat gemaakt offerte.

Wat zijn jullie openingstijden voor het halen en terugbrengen van huurgoederen?

Horeca Verhuur Twente is van maandag tot en met zondag geopend van 8:00 tot 22:00 uur.

Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de aantal gereden kilometers.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?

Betaling vindt contant of per factuur plaats bij aflevering van de huurgoederen. Bedrijven kunnen in overleg ook op rekening kopen, waarbij een betalingstermijn van 14 dagen wordt gehanteerd. Particulieren kunnen uitsluitend op rekening kopen indien de factuur voor 50% wordt voldaan vóór de start van de huurperiode.

Hoe laat worden de huurgoederen bezorgd?

Op de afleverdag kunt u ons vanaf 8 uur ’s ochtends bellen op 0630009650. Het afleveren van de goederen gaat in samen spraak met de klant. Indien u 30 minuten van te voren gebeld wilt worden kunt u dat bij opmerkingen bekend maken.

Kan ik de huurartikelen ook zelf komen halen en terugbrengen? 

Ja, dat kan, u betaalt dan vanzelfsprekend geen bezorgkosten.

Hoe lang of kort van te voren kan ik bestellen?

U kunt zo lang van tevoren bestellen als u wilt. Wilt u er zeker van zijn dat uw bestelling op tijd en volledig kan worden uitgevoerd, dan dient u minimaal twee dagen voor de afleverdatum te bestellen. Natuurlijk zullen wij altijd ons best doen om ook latere bestellingen op tijd uit te voeren! Heeft u een spoedbestelling, dan kunt u het beste even contact met ons nemen.

Kan ik hulp krijgen bij het opbouwen van de tenten?

Dat kan zeker. De huurprijzen zijn ook inclusief op- en afbouw. Wilt u er zeker van zijn dat de tent past op het terrein waar u hem wilt plaatsen, neem dan vooraf contact met ons op en wij komen graag bij u langs om het terrein op te meten en advies te geven.

.