Veel gestelde vragen
Voorraad & Reserveringen
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
We beschikken over een breed assortiment, maar onze voorraad is niet onbeperkt. We adviseren daarom om op tijd te reserveren via e-mail. Wij controleren dan direct de beschikbaarheid.
Schade, breuk of verlies
Wat gebeurt er bij schade, breuk of verlies?
Bij schade, verlies of glasbreuk brengen wij achteraf de vervangings- of reparatiekosten in rekening.
Wat moet ik doen als er tijdens de huurperiode iets stukgaat?
Neem direct contact met ons op. In overleg kunnen we een vervangend item leveren. Als er geen contact wordt opgenomen, worden de kosten alsnog aan u doorberekend.
Wie is verantwoordelijk voor het materiaal tijdens de huurperiode?
U bent verantwoordelijk tot de spullen persoonlijk zijn overgedragen in onze hal. Dit betekent dat u bij terugbrengen aanwezig moet zijn voor een lijfelijke overdracht. Zorg er ook voor dat alle gehuurde materialen goed zijn afgesloten en beveiligd tegen diefstal of schade.
Wie betaalt eventuele boetes of bekeuringen?
Bekeuringen of verkeersboetes, fout parkeren, die ontstaan tijdens transport of gebruik van onze materialen worden achteraf aan u doorberekend. Deze kosten zijn voor rekening van de huurder.
—
Huurduur & beschikbaarheid
Kan ik artikelen langer dan één dag huren?
Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op voor een offerte op maat.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag, en telefonisch bereikbaar tussen 08:00 en 18:00 uur.
Hebben jullie ook een storingsdienst?
Ja, wij hebben een storingsdienst die beschikbaar is in de avond en het weekend. Deze service is uitsluitend bedoeld voor klanten die op dat moment of binnen 72 uur een evenement of huurperiode hebben. Bij een storing kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
—
Bezorgen & afhalen
Hoe laat worden de huurartikelen bezorgd?
Op de dag van levering kunt u ons vanaf 08:30 uur bellen via 06-30009650. De levering vindt plaats in overleg met u. Wilt u 30 minuten vooraf gebeld worden? Geef dit dan aan bij uw reservering.
Kan ik de artikelen ook zelf ophalen en terugbrengen?
Ja, dat is mogelijk. U betaalt in dat geval geen bezorgkosten. Overdracht.is dan wel op moment dat we aanwezig zijn en dient afgestemd te worden
—
Betaling
Hoe kan ik betalen?
Contant of per bank bij levering, ook een betaalverzoek is mogelijk
Bedrijven kunnen (in overleg) op rekening huren met een betalingstermijn van 14 dagen.
—
Extra services
Kan ik hulp krijgen bij het opzetten van tenten?
Ja, wij bieden zowel inclusief als exclusief op-/afbouw aan. Wilt u zeker weten of een tent past? Wij komen graag op locatie meten en adviseren u ter plekke.
Toiletwagens & Koelwagens
U bent persoonlijk verantwoordelijk voor het ophalen en terugbrengen van de toilet- of koelwagen.
De overdracht gebeurt altijd persoonlijk bij inlevering.
Gestolen of vermiste goederen worden bij u in rekening gebracht.
Zorg ervoor dat alle materialen goed zijn afgesloten en veilig gestald.
Meld defecten of storingen direct, zodat wij snel kunnen reageren. Reparatie- en materiaalkosten worden aan u doorberekend.
Bekeuringen (bijv. verkeerd parkeren of verkeersovertredingen) tijdens gebruik van toilet- of koelwagens worden volledig aan de huurder doorberekend.
